استاندار ایلام: مدیران ارتباط مستمر خود را با مردم حفظ کنند

ایلام (پانا) - استاندار ایلام از عموم مدیران دوایر اجرایی خواست ارتباط مستمری با مردم برای حل مشکلات آنان داشته باشند.

کد مطلب: ۸۲۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار ایلام: مدیران ارتباط مستمر خود را با مردم حفظ کنند

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مدیران پشت میز نشین توفیق چندانی در حل مشکلات مجموعه کاری خود نخواهند داشت.

وی، تاکید کرد: مسئولان اجرایی باید احاطه و اشراف خود را برای مجموعه خود بالا ببرند و با دقت نظر تلاش کنند ضمن شناسایی موانع و مشکلات در جهت برطرف کردن آنها راهکار ارائه دهند.

استاندار ایلام اجرای طرح میز خدمت را در راستای همین برنامه ذکر کرد و گفت: این برنامه در چاچوب حقوق شهورندی ارائه شده از سوی رئیس جمهوری قابل توصیف است.

سلیمانی دشتکی، تصریح کرد: حضور تعدادی از مدیران اجرایی در بنرامه روز گذشته نماز جمعه نیز توانست تاثیر بسیار مثبتی بر جای گذاشته و منجر به آشنایی هر چه بیشتر مسئولان از مشکلات مردم شود.

استاندار ایلام در خصوص جذب اعتبار اسناد خزانه توسط دستگاههای اجرایی، گفت: مدیران در راستای جذب این اعتبارات جدیت داشته باشند و ظرف ۴۸ ساعت باید اعلام کنند که آیا توان جذب آن را دارند یا نمی توانند.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت سیمان ایلام با مشکلات زیادی مواجه است و برای برون رفت از آن باید راهکار مناسب اتخاذ کنیم، گفت: باید تلاش کنیم سیمان مورد نیاز پروژه ها در استان از شرکت سیمان ایلام تامین و مسئولین شرکت نیر به دنبال بازایابی در خارج از کشور از جمله عراق باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار