با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

هفتمین همایش روزه اولی ها با حضور 500 نفر از دانش آموزان برگزار شد

قزوین (پانا) - با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین؛هفتمین همایش روزه اولی ها با حضور محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی،داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین همایش روزه اولی ها با حضور 500 نفر از دانش آموزان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده و توفیق روزه گرفتن و اقامه نماز را یافته اند باید خدا را شاکر باشند و با جدی گرفتن فرایض دینی نعمت الهی را سپاسگزار باشند.

حکمت اله داودی افزود:ماه رمضان ماه خوبی برای خودسازی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

حجت الاسلام نعمت اللهی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز گفت: برای هفتمین سال پیاپی جشن روزه اولی ها در استان برگزار می شود و شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شوید که بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی افزود:رسیدن به سن تکلیف ورود به مرحله ای است که آغاز ایمان واقعی به خدا تلقی می شود و شما وارد عبادت آگاهانه می شوید که باید قدر آن را بدانید.

وی اظهار کرد:جشن تکلیف آغاز بندگی خداست و عبادت و اعمال مذهبی شما از امروز شکل واقعی به خود می گیرد که امید است از همین امروز تکلیف شرعی خود را بخوبی انجام دهید.

در ادامه حجت الاسلام حسین قدوسی از روحانیون شاخص در تعلیم و تعلم امور دینی در خصوص اهمیت نماز، فواید روزه، ثواب نماز جماعت مطالبی بیان و برنامه هایی اجرا کرد.

گفتنی است، برپایی نماز جماعت و چیدن سفره افطاری ساده از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار