با مشارکت مدیریت شهری و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین:

ضیافت افطاری سفره مهربانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) پهن شد

قزوین (پانا) - به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)؛ ضیافت افطاری «سفره مهربانی» با حضور رئیس و اعضای شورای شهر،محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس و هزار نفر از خانواده بزرگ کمیته امداد با مشارکت مدیریت شهری و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در سالن کوثر پهن شد.

کد مطلب: ۸۲۷۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ضیافت افطاری سفره مهربانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) پهن شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ یوسفی،نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم به تشریح برنامه های کمیسیون سلامت و ورزش شورای پنجم شهر پرداخت و گفت: رویکرد این کمیسیون افزایش سطح سلامت و توسعه فضاهای ورزشی در قزوین به ویژه در جنوب شهر است.

دکتر زهرا یوسفی از احداث بوستان بانوان در جنوب شهر قزوین خبر داد و افزود:ارتقای سطح سلامت بانوان و ترغیب آنان به امر مهم ورزش از اهداف مهم ساخت این بوستان است.

درافشانی،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز گفت:ترویج فرهنگ سفره افطاری ساده از اهداف برپایی این ضیافت افطاری است.

محمد درافشانی به تشریح برنامه های متنوع فرهنگی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود:ایجاد نشاط اجتماعی از جمله اهداف مدیریت شهری در برگزاری این برنامه ها است تا پایان سال استمرار خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار