معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره پیش از خطبه های نماز جمعه گفت:

فرزندانمان‌را‌به کلاسهای تابستانی مناسب هدایت کنیم تا به فضاهای مخّرب مجازی پناه نبرند

شبانکاره (پانا ) دیروزمعاون آموزشی پیش از خطبه های نماز جمعه درمورد اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده بهینه از کلاسهای کنکورسخنرانی کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرزندانمان‌را‌به کلاسهای تابستانی مناسب هدایت کنیم تا به فضاهای مخّرب مجازی پناه نبرند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره،معاون آموزشی ابتدا اظهار داشت : تشکر میکنم از همکارانم در مدارس که در امتحانات با مدیریت خوب خود فضای مرتب و منظم ایجاد کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش وپرورش نباید به این چند ماهی که دانش آموزدرمدرسه حضوردارندخلاصه شود، افزود: آموزش وپرورش یک جریان دائمی و پیوسته است و نیاز هست که این اوقات فراغت مواظب فرزندانمان باشیم و آن ها را به کلاسهای تابستانی مناسب هدایت کنیم تا به فضاهای مخّرب مجازی پناه نبرند.

بحرینی فرد تصریح کرد: اگر من وشما به عنوان مسئول و ولی برای جوان ونوجوان برنامه ای نداشته باشیم.مامقصر هستیم یعنی هیچ راه جدیدوجذابی برای فرزندخود وقتی تعریف نکنیم ، بچه های ما به دنبال جذابّیت های کاذب می افتند.

وی ادامه داد بحمداله به همت معاون پرورشی و حمایت ریاست اداره ، کانون فرهنگی تربیتی شهید خواجه به شکلی قاعده مند وبرنامه ریزی شده در زمینه کلاسها ی قرآنی فرهنگی وهنری ،در شاخه های مختلف در خدمت خانواده هاست و هر دانش آموزی با هر سلیقه ای پوشش می دهد.

معاون آموزشی در ادامه گفت :درکنار این فرصت برای گروههای مردم نهاد هم فراهم است تا فعالیت خود را زیرسایه ی آموزش وپرورش ادامه دهند واز این طریق دانش آموزان را در فرهنگ اجتماعی و رفتن به سوی مهارت آموزی دخالت دهند.

بحرینی فرد ادامه داد :انتظار می رود که مردم عزیز ودانش آموزان گرامی قدر این فضا را بدانند وبا شرکت دادن فرزندانشان در این فعالیت ها هم اوقات فراغت فرزندان را با فعالیت های مناسب پرکنندو امر آموزش و پرورش را حتی در تعطیلات زنده و پویا نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: نکته دوم در مورد کلاسهای کنکور است که با رایزنی اداره و اساتید مجّرب از سطح استان قصد داریم به شکلی هدفمند فضایی علمی ایجاد کنیم تا با برنامه ریزی بهتر و زمان بندی مناسب و مشاوره ،مشکلات کنکور فرزندانمان را رفع کنیم.

وی در پایان یادآورشد:امیدواریم اولیای گرامی نقش خود رابیش از پیش درهدایت و راهنمایی فرزندانشان نشان دهند و همپای آموزش وپرورش جامعه علمی بهتر بسازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار