آذری جهرمی: زنجیره تعهدات امام(ره) با ملت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) در حسینیه جماران گفت: زنجیره تعهدات امام(ره) با ملت، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۲۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آذری جهرمی: زنجیره تعهدات امام(ره) با ملت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس جهرمی افزود: امام (ره) دو میثاق داشت، یکی میثاق با خدای متعال و دیگری با مردم و آثار میثاق امام و خدا، آن تحول بزرگی بود که در عصر حاصل رقم خورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: آثار میثاق امام و مردم نیز در تعادل چهار کلید واژه مهم استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود ،تعادلی که اجازه نمی دهد به بهانه آزادی استقلال کشور را زیر سوال برد و یا به بهانه استقلال، آزادی را محدود کرد، تعادلی که باعث شد بر مبنای اسلام، جمهوریت تعطیل نشود یا با توجه به جمهوریت، اسلام را نادیده گرفت.

آذری جهرمی تصریح کرد: اوج عهد و پیمان امام با خدا را می توان در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ در شخصیت امام مشاهده کرد که با تمام تهدیدات و خطرات احتمالی، در مسیر برگشت به ایران تردیدی ندارد.

وی عهد و پیمان امام با مردم را در چهار کلمه، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: این چهار کلمه زنجیره تعهدات امام و ملت بود.

آذری جهرمی با بیان اینکه انقلاب در حالت تعادل این کلمات شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: با یادآوری و تکیه بر عهد و پیمان امام(ره) با خدا، وارثان خوبی برای ایشان باشیم.

وی افزود: امام (ره) با میثاقی که بین خود و خدا داشت و با آن کوله بار عظیم عنایات الهی، بر میثاق خود با مردم بود و نظام اسلامی را سربلند و پرآوازه کرد وامروز ما صحابی یا تابعین امام نیز باید چنین الگویی را مد نظر قرار دهیم و بر شکوه نظام اسلامی بیافزاییم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره حجت الاسلام سید احمد خمینی، تابلوی منقش به تصویر ایشان را به حضرت آیت الله سید حسن خمینی اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار