معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی ریاست جمهوری درگذشت

تهران (پانا) - محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درگذشت.

کد مطلب: ۸۲۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی ریاست جمهوری درگذشت

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دلیل ایست قلبی در اصفهان دار فانی را وداع گفت.

وی دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم و صنایع غذایی با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان ، دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان بود که ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را بر عهده داشت و از سال 92 در سمت معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی مشغول به فعالیت شد.

وی دبیری دوره‌های اول تا پنجم جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، ریاست جشنواره و نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران و عضویت در شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت را در کارنامه اجرایی و عملی خود خود داشت.

شیخ زین‌الدین که در سال 1389 مدیر برتر فناوری کشور شناخته شد، ریاست شاخه غرب آسیا و عضویت هیات مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) از سال 2010 تا سال 2012 را عهده‌دار بوده است

وی همچنین ریاست جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار