معاون آموزش متوسطه شهرستان دشتستان خبر داد

درخشش دانش آموزان دشتستان در المپیاد ملی نانو

دشتستان ( پانا )معاون آموزش متوسطه دشتستان گفت:دانش آموزان دشتستانی در اولین مرحله از نهمین المپیاد نانو موفق به کسب 40 قبولی شدند.

کد مطلب: ۸۲۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دشتستان در المپیاد ملی نانو

امراله قاسمی معاون آموزش متوسطه دشتستان در تشریح نتایج المپیاد ملی نانو اظهار داشت: نهمین دوره المپیاد ملی نانو امسال زیر نظر بنیاد ملی نخبگان در 3 مرحله برگزار می شود.

قاسمی گفت:در اولین مرحله این المپیاد 18 هزار نفر از 128 شهرستان کشور حضور داشتند که نهاد ترویجی نانو دشتستان با 40 قبولی از مجموع 437 برگزیده کشوری ،حدود 9 درصد از پذیرفته شدگان در کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: کسب رتبه 4 ام و حضور 4 دانش آموز در جمع 15 نفر اول برگزیدگان حکایت از سطح علمی خوب دانش آموزان دشتستانی می باشد.

قاسمی افزود:مرحله دوم این المپیاد در 22 تیرماه برگزار خواهد شد و از این 437 نفر 40 نفر جواز حضور در مرحله علمی نهایی را خواهند یافت.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان ضمن تشکر و عرض تبریک این موفقیت به مدیر آموزش و پرورش دشتستان و ادای سپاس بابت زحمات و همراهی مدیران و معاونین مدارس خاطر نشان کرد:دانش آموزان راه یافته به مرحله بعد به ترتیب قبولی از مدارس امام خمینی برازجان 13 نفر،فرزانگان متوسطه اول برازجان 11 نفر،زنده یاد کردی برازجان 6 نفر،فرزانگان متوسطه دوم 5 نفر،نمونه نجابت 3 نفر و نمونه رضوان و شاهد ثاراله نیز هرکدام یک دانش آموز در مرحله بعد این المپیاد خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار