همایش بزرگ رسانه ای پانا آذربایجان شرقی/۲

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی:معرفی پانا به جامعه می تواند در هدایت افکار عمومی تاثیرگذار باشد

پانا (تبریز) - مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: بیشتر جمعیت کشورمان را دانش آموزان و اولیا آن ها شکل می دهند و اگر پانا بتواند مطالب رسانه ای مناسب برای این قشر از جامعه تولید کند، در واقع می تواند در شکل گیری افکار عمومی مثمر ثمر واقع شود.

کد مطلب: ۸۲۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی:معرفی پانا به جامعه می تواند در هدایت افکار عمومی تاثیرگذار باشد

روح الله دهقان نژاد در دیدار اعضای همایش بزرگ رسانه ای پانا، این خبرگزاری را یک مجموعه خوب برای ترییت نسل جدیدی از خبرنگاران معرفی کرد و افزود: متاسفانه پانا آنطور که شایسته بوده به جامعه رسانه ای و حتی خود دانش آموزان معرفی نشده است.

دهقان نژاد با بیان اینکه مخاطب اصلی خبرگزاری پانا دانش آموزان و اولیا آن ها می باشد، گفت: بیشتر جمعیت کشورمان را دانش آموزان و اولیا آن ها شکل می دهند و اگر پانا بتواند مطالب رسانه ای مناسب برای این قشر از جامعه تولید کند، در واقع می تواند در شکل گیری افکار عمومی مثمر ثمر واقع شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی همچنین تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه خبرنگاران و مسئولان پانا باید این باشد که این مجموعه را به جامعه معرفی کنند و برگزاری همایش بزرگ رسانه ای پانا گامی موثر در همین راستا به شمار می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دوران دانش آموزی و نوجوانی را بهترین دوران برای انجام دادن فعالیت های فرهنگی و هنری دانست و بیان کرد: اینکه از صفر تا صد یک همایش به دست خود نوجوانان پانایی برگزار می شود یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

دهقان نژاد همچنین از حمایت سازمان بسیج رسانه استان از این همایش در ابعاد تبلیغاتی و اطلاع رسانی خبر داد.

در ابتدای نشست نیز رییس سازمان دانش آموزی استان و سرپرست خبرگزاری پانا کلیات و جزییات جشنواره را برای عوامل بسیج رسانه استان تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار