مدیر کل راهداری استان تهران اعلام کرد:‌ تمهیدات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در ایام ارتحال

تهران (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به صدور ۳۷ هزار بارنامه طی هفته جاری در پایانه‌های استان، تمهیدات این اداره‌کل را برای ایام ارتحال امام خمینی تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل راهداری استان تهران اعلام کرد:‌ تمهیدات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در ایام ارتحال

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مجیدرضا نصرا... نژاد در خصوص وضعیت بارنامه‌های صادر شده از پایانه‌های استان تهران در روزهای گذشته اظهار کرد: از روز شنبه تا سه شنبه بیش از ۳۰ هزار بارنامه صادر شده که در سه روز اول هفته با کاهش تعداد آنها مواجه بودیم و اکنون این روند به حالت عادی بازگشته است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه نیز در حدود هفت هزار بارنامه صادر شده است، تصریح کرد: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و هماهنگی خود صنف برای افزایش ۲۰ درصدی حمل و نقل، مشکل عمده رانندگان حل شده که موضوعات بازنشستگی و بیمه نیز باید از طرف وزارت کار و دولت پیگیری و حل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: رانندگان درباره مشکلات گرانی لوازم یدکی و خودروهای سنگین نیز تاکید بسیاری داشتند و این گرانی مربوط به عوارض گمرکی است که در صورت تصویب کاهش آن در مجلس، این مشکلات مرتفع می‌شوند.

وی گفت: هم اکنون فعالیت رانندگان به روال سابق بازگشته و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

نصرا... نژاد در خصوص تمهیدات این اداره‌کل برای مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: خط کشی، نصب و مرمت نیوجرسی، علائم ایمنی و لگه گیری انجام شده که در برخی نقاط در حال انجام نیز است و در اتوبان های قم و ساوه تمهیدات ویژه ای را برای شست وشوی علائم، پایانه‌ها و عوارضی ها انجام شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به تقارن این ایام و ماه مبارک رمضان، اغلب زائران از استان های همجوار حضور پیدا می‌کنند که رانندگان اتوبوس ها برای خدمات رسانی اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: بالغ بر سه هزار اتوبوس اختصاص پیدا کرده که احتمال می‌رود به تعداد کمتری نیاز باشد، همچنین پلیس راه محدودیت‌های ترافیکی را در زمان مقرر اعلام و اعمال می‌کند.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با مشارکت پلیس راه و هلال احمر نقاطی را برای آمادگی بیشتر در محورها مشخص کرده و در آنها مستقر می‌شوند که چهار گروه در عوارضی های قم و ساوه که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، استقرار پیدا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار