روز قدس روزی جهانی و دارای پیام جهانی است

رشت(پانا)-معاون فرماندار رضوانشهر گفت:روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد، وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

کد مطلب: ۸۲۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روزی جهانی و دارای پیام جهانی است

ابراهیم چراغی در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس شهرستان رضوانشهر با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت:همه باید بستر لازم را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف فراهم نمائیم.

وی اظهار کرد:روز قدس یک روز جهانی و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

معاون فرماندار رضوانشهر افزود:با توجه به حساسیتی که امروز در منطقه با آن مواجه هستیم و تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی،امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت بالاتری برخوردار است که ملت شریف ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن در سرنگون کردن توطئه‌های استکبار و رژیم صهیونیستی در پشتیبانی از نظام و ارزش‌های انقلاب به تأسی از رهبر معظم انقلاب همیشه در صحنه بوده‌اند و خواهند بود.

وی در ادامه خواستار حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تصریح کرد:روز قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهان اسلام است.

وی خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز قدس شد و افزود:حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار میدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار