فقر مهارتی، یکی از مهمترین معضلات کشور

کرج (پانا) - تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به امضا رسید.

کد مطلب: ۸۲۶۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فقر مهارتی، یکی از مهمترین معضلات کشور

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به امضا رسید.

در ابتدای جلسه تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز یکی از مهمترین بخش های مهم آموزش را ارتقا ء مهارت شاغلین دانست و با اعلام ظرفیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و غیر دولتی ، به سفارش محور کردن آموزش ها و آموزش های هدفمند اشاره کرد و افزود: با توجه به گران بودن این آموزشها می توان با اجرای مبتنی بر سفارش و به صورت هدفمند از هدر رفت سرمایه های ملی جلو گیری کرد.

وی در ادامه فقر مهارتی را یکی از مهمترین معضلات کشور دانست و افزود: بیشتر کار آموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی فارغ التحصیلان بی مهارت و کارجو می باشند که رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کم کردن نرخ فقر مهارتی می باشد.

بر اساس این تفاهم نامه کارکنان و شاغلین شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان البرز پس از سپری نمودن دوره های آموزشی از اداره کل و قبولی در آزمون پایانی گواهینامه مهارت دریافت می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار