طی سال جاری؛

کرایه تاکسی ها در ارومیه افزایش می یابد

ارومیه (پانا)- سرپرست اداره نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری احتمال افزایش کرایه تاکسی ها به میزان حدود ۱۰ الی ۳۰ درصد وجود دارد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کرایه تاکسی ها در ارومیه افزایش می یابد

بهنام بشارت سرپرست اداره نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری ارومیه اظهار داشت: ۵ هزارو ۸۰ تاکسی وجود دارد که از این بین ۲ هزارو ۶۲۲ تاکسی گردشی، هزار و ۱۴۲ تاکسی خطی، یک هزار و ۲۸۶ و از کل ۵ هزار و ۸۰ تاکسی حدود یک هزار و ۲۱۷ تاکسی فرسوده بالای ۱۰ سال در سطح شهر تردد دارند.

سرپرست اداره نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری ارومیه، افزود: درهفته جاری سایت ناوگان نوسازی حمل و نقل باز می شود و رانندگان می توانند جهت ثبت نام برای تاکسی جدید اقدام نمایند.

وی، در خصوص مشکلات رانندگان و سازمان تاکسی رانی اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات بیمه رانندگان تاکسی که متاسفانه بیمه رانندگان قطع شده است و رانندگان با هزینه های شخصی اقدام به بیمه کرده اند و از دیگر مشکلات وجود تاکسی های اینترنتی بوده و این مشکلات هم دغدغه سازمان تاکسی رانی و هم رانندگان تاکسی بوده است.

بشارت، در خصوص شرکت اینترنتی تاپکس، بیان کرد: از شهروندان خواسته می شود تا ازطرح تاپکس استقبال کنند چرا که این طرح به نفع مسافراست وهم نظارت دقیقی برعملکرد این تاکسی ها می شود وهمچنین از استفاده کردن از شرکت اینترنتی حمل مسافر خصوصی که هیچ رسیدگی بر آنان نمی شود خوداری کنند.

وی، ادامه داد: اگر افرادی که از نحوه عملکرد تاپکس شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سازمان تاکسی رانی یا تماس با شماره تلفن های ۳۲۳۴۱۳۲۰ می توانند شکایات خود را بیان کنند.

بشارت، در خصوص نحوه استفاده از تاپکس، گفت: افراد می توانند با نصب اپلیکیشن تاپکس می توانند عضو شوند و دراین نرم افزار میتوانند مقصد و مبدآ مسیر خود را تعیین کنید و همچنین نرخ مسیر نیز در این نرم افزار قابل رویت است و مسافر می تواند از کریه خود اطلاع یابد.

سرپرست اداره نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری ارومیه، تصریح کرد: در سال جاری احتمال افزایش کرایه تاکسی ها حدود ۱۰ الی ۳۰ درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار