رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد؛

کمک ۲۶۰ میلیون ریالی خیرین میاندوآبی به نیازمندان در جشن رمضان

ارومیه (پانا)- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: خیرین، در جشن رمضان امسال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان ۲۶۰ میلیون ریال کمک کردند.

کد مطلب: ۸۲۶۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۲۶۰ میلیون ریالی خیرین میاندوآبی به نیازمندان در جشن رمضان

رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه جشن رمضان امسال با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار شد، اظهار کرد: این جشن مانند سال های گذشته با حضور مسئولان، خیرین و نیکوکاران خیراندیش شهرستان میاندوآب برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب، افزود: در جشن رمضان امسال در مجموع خیرین نیک اندیش شهرستان ۲۶۰ میلیون ریال برای تهیه سبدکالا و اطعام مددجویان کمک نقدی کردند.

وی، گفت: کمک های جمع آوری شده خیرین برای تهیه یک هزار و ۵۰۰ سبدکالا و توزیع آن بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش و اطعام آنان استفاده می شود.

بخشی، تصریح کرد: علاوه بر توزیع سبدکالا، با مساعدت حامی و خیر، سفره احسان و افطاری برای ۲۰۰ نفر مددجویان تحت پوشش برپا شد.

وی، همچنین با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم همیشه یار و یاور ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار