معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد: آغاز ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی استان کردستان

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی استانکردستان خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول از دوازدهم خرداد و سایر پایه ها نیز از 19 خرداد ماه 97 آغاز می شود .

کد مطلب: ۸۲۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد: آغاز ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی استان کردستان

صبح امروز صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام همه نو آموزان پیش دبستانی از تاریخ 12 خرداد لغایت 15 مهر ماه و فقط از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان(سناد) انجام می شود و ستاد نظارت بر ثبت نام موظف است بر ثبت نام الکترونیکی نو آموزان مدارس و مراکز غیر دولتی و کلاسهای چند پایه نظارت کند.

وی تشکیل ستاد نظارت بر ثبت نام ‌در سطح شهرستان، منطقه و ناحیه را ضروری دانست و گفت: در این راستا لازم است کلیه مدیران و عوامل اجرایی مدارس و راهبران آموزشی و تربیتی نیز باید توجیه گردند.

عبدالهی با بیان اینکه معرفی دانش آموزان پایه اول به پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی توسط مدیران مدارس الزامی بوده و ثبت نام نهایی دانش آموزان بدون سنجش ممنوع می باشد؛ گفت: ثبت نام دانش آموزان باید مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس و آیین نامه های آموزشی مربوط به دوره ابتدایی انجام شود.

وی افزود: نوآموزانی که در دوره پیش دبستانی در سال 97-96 مراحل مربوط به سنجش سلامت وآمادگی تحصیلی را گذرانده اند و در سال تحصیلی جدید برای پایه اول ثبت نام می کنند نیازی به سنجش مجدد ندارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان افزود: دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی در هر مدرسه ای که تحصیل می کنند بدون حضور آنان و اولیا در فرصت مقرر در مدرسه ثبت نام خواهند شد.

وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سناد انجام گردد و در مهلت مقرر اولیا از ثبت نام فرزندشان در مدارس اطمینان حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار