مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمومنه دولتی متوسطه دوم در 48 حوزه امتحانی شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمومنه دولتی متوسطه دوم در 48 حوزه امتحانی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمومنه دولتی متوسطه دوم در 48 حوزه امتحانی شهرستان های استان تهران

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: تعداد 9 هزار و 850 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در 48 حوزه امتحانی جهت ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی متوسطه دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار و 52 نفر از شرکت کننده گان را دانش آموزان دختر و 4 هزار و 798 نفر را دانش آموزان پسر در این آزمون تشکیل می دادند ، تاکید کرد : از این میان تعداد 2 هزار و 511 نفر در 30 مدرسه استعدادهای درخشان و نمومنه دولتی متوسطه دوم شهرستان های استان تهران پذیرفته و مشغول به تحصیل می شوند.

فولادوند ظرفیت مدارس دخترانه استعدادهای درخشان و نمومنه دولتی متوسطه دوم شهرستان های استان تهران را برای سال تحصیلی جدید 1 هزار و 323 دانش آموز دانست و افزود: 1 هزار و 188 نفر دانش آموز نیز در مدارس پسرانه و 360 دانش آموز در 2 هنرستان این استان پس از قبولی در آزمون به ادامه تحصیل خواهند پرداخت .

گفتنی است ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بازدیدی سر زده با حضور در ملارد از نزدیک روند برگزاری آزمون در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار