معاون بهبودتولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

طرح های اشتغالزایی بخش کشاورزی در روستاها اقتصادی باشد

قزوین (پانا) - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : اجرای طرح های استغالزایی کشاورزی در روستاها باید اقتصادی باشد و بازاریابی آن مد نظر قرار گیرد

کد مطلب: ۸۲۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح های اشتغالزایی بخش کشاورزی در روستاها اقتصادی باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مجید اسماعیلی در جلسه هماهنگی با سازمان بسیج سازندگی استان که با حضور سرهنگ برین فرمانده قرار گاه بسیج سازندگی استان ، اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود : تجربه خوبی در سال گذشته با بسیج سازندگی در اجرای طرح های عمرانی و اشتغال داشتیم و هم اکنون نیز آمادگی لازم برای ادامه این مشارکت و همکاری را داریم .

وی اظهار داشت : کمیته های فنی کشاورزی ، امور دام ، ترویج کشاورزی و آب و خاک در استان تشکیل می شود و پروژه هایی را اولویت بندی خواهیم کرد .

اسماعیلی تصریح کرد : از ظرفیت کمیته برنامه ریزی استان باید برای اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی و بسیج سازندگی استفاده کرد .

علی شاپورزاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت : جهاد کشاورزی آماده همکاری در زمینه توسعه طرح های زنبور داری ، گوسفند داری ، تلقیح مصنوعی و همچنین اصلاح ساختار واحدهای دامی با مشارکت بسیج سازندگی هستیم.

در این جلسه حمید رضا اله بداشتی رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گزارشی از طرح های در دست اجرای این سازمان در مناطق روستایی و محرم استان ارائه کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار