معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان

زنجان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در جلسه شورای برنامه ریزی کانون فرهنگی وتربیتی سهروردی زنجان از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی این کانون ازاوایل خرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان

جلسه شورای برنامه ریزی کانون فرهنگی وتربیتی سهروردی زنجان، با حضور محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی استان ،با موضوع غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در دفتر معاونت پرورشی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی محمدیان کارشناس مسئول اردوها وکانون ها به تشریح دستور العمل جدید فعالیت های تابستانی پرداخت وانتظارات وزارت در اجرای برنامه های تابستانی را تشریح کرد.

در ادامه اکبر تقی لو مدیر کانون فرهنگی وتربیتی سهروردی زنجان ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد فعالیت تابستانی سال گذشته این کانون در رابطه با ایجاد رشته های جدید با اساتید مجرب گفت: میزان حضور دانش آموزان در تابستان 96 در مقایسه با سال 95 با افزایش دو برابری روبرو بود.

سپس هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص هر چه پر بار اجرا شدن کلاس های تابستانی در کانون سهروردی بیان نمودند .

در خاتمه محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ضمن جمع بندی موضوعات جلسه به تنوع برنامه ها با درخواست و ذائقه دانش آموزان تاکید نمود.

وی در ادامه خواستار برگزاری کلاس هایی با عناوین مباحث دینی و اعتقادی و همچنین آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان در طول تابستان شد.

در پایان مصوب گردید که شروع ثبت نام کلاس ها ی تابستانی از تاریخ 97/03/05 لغایت 97/03/28 و برگزاری کلاس ها ی تابستانی از تاریخ 97/04/03 لغایت هفته اول شهریور سال جاری ادمه یابد.

همچنین به شرکت کنندگان با شماره اداره کل و امضاء معاونت پرورشی و مدیر کانون گواهی حضور در کلاس ها صادر گردد و در اخذ شهریه کلاس ها تخفیف 25 درصدی برای فرهنگیان و 10 درصدی برای حضور 2 نفر از یک خانواده مد نظر قرار گیرد.

برای اطلاع از عناوین کلاس ها اینجا کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار