مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش خبر داد

قوه قضائیه هفته آینده ابعاد پرونده آزار جنسی را اعلام می‌کند

تهران (پانا) - مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به پرونده آزار جنسی مدرسه غرب تهران اشاره کرد و  با توجه به قرار گرفتن در ایام امتحانات، خواستار خویشتن‌داری همه و پیگیری از سیستم قضایی شد.

کد مطلب: ۸۲۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
قوه قضائیه هفته آینده ابعاد پرونده آزار جنسی را اعلام می‌کند

مجید تهرانیان در برنامه تلویزیونی پرسشگر شبکه آموزش به ماجرای آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران اشاره کرد و گفت: «متاسفانه اتفاق ناخوشایندی بود و البته ابعاد آن را سیستم قضایی کشور باید اعلام کند.»

او افزود: «طبق اطلاعاتی که از آموزش و پرورش تهران دریافت کرده‌ایم شاید ماجرا به این شدتی نباشد که در فضای مجازی منتشر شده است که به هر صورت جزئیات آن مشخص می‌شود.»

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به فعالیت این مجموعه آموزشی به مدت 18 سال اشاره کرد که تاکنون مجموعه خوشنامی بوده است و گفت: «دانش‌آموز در ایام امتحانات شرایط اضطراب‌آوری دارد. اتفاقی که رخ داده ممکن است شرایط نامطلوبی برای بچه‌های مدرسه ایحاد کند. برخی باید امتحان نهایی دهند و برخی خود را برای کنکور آماده می‌کنند که روی روحیه آن‌ها ممکن است اثر بگذارد. استدعای بنده این است که همه خویشتن‌داری کنند و اجازه دهند سیستم قضایی کارش را انجام دهد. دستگاه قضایی اعلام کرده‌ است هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می‌کنند و حتما آموزش و پرورش تصمیمات لازم را در این حوزه اتخاذ خواهد کرد.»

به گفته او «اینطور که اخبار به ما رسیده فضا بسیار سنگین است اما با این شدت که در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی به آن پرداخته شده نیست و در هفته آینده ابعاد آن مشخص خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار