کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهرگفت:

ویزیت رایگان پزشکان ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر از ویزیت رایگان هشتصد نفر از اهالی احمد آباد مستوفی در شهرستان اسلامشهرتوسط پزشکان ارتش جمهوری اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ویزیت رایگان پزشکان ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان اسلامشهر

پروین نژاد در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ،با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان در این رابطه اظهار داشت :با توجه به انعقاد تفاهم نامه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر و ارتش جمهوری اسلامی ، برنامه ویزیت رایگان مردم احمد آباد مستوفی (اسلامشهر )در آموزشگاه خیر ساز حیدر پور برگزار گردید .

وی در ادامه افزود:در این برنامه که حجت الاسلام طبایی ، امام جمعه احمد آباد مستوفی نیز حضور داشتند ، پزشکان متخصص در تمامی رشته ها به معاینه اولیه دانش آموزان و اولیاء آنان پرداختند و سپس در صورت نیاز به ادامه معالجات آنهارا به صورت رایگان به مراکز معاینه تخصصی معرفی کردند.

کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد:اینگونه برنامه ها با توجه به تمرکز کلیه پزشکان متخصص در یک مکان از اهمیت خاصی برخوردار میباشد و خواستار استمرار آن در راستای تامین سلامتی شهروندان شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار