در شهرستان پیشوا

لاریجانی: ستیز آمریکا و استکبار با مردم ایران به دلیل روحیه ایستادگی و غیرت ملی، دینی و انقلابی است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش پانزده خرداد شهرستان پیشوا تصریح کرد: این عزتمندی ملت ایران است که در برابر تمامی یاوه گویی های استکبار ایستاده و جواب محکمی به آن می دهد.

کد مطلب: ۸۲۶۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی: ستیز آمریکا و استکبار با مردم ایران به دلیل روحیه ایستادگی و غیرت ملی، دینی و انقلابی  است

علی لاریجانی در همایش 15 خرداد که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد،در سخنانی اظهار کرد: در غوغای دیکتاتوری بین‌المللی که آمریکا به جهانیان تحمیل کرده، این نظام مقدس جمهوری اسلامی است که زیر بار زور نرفته و اقتدار خود را در منطقه به اثبات رسانده است.

وی به دیدگاه کاسب‌کارانه رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ می‌گوید، اگر پول ما را ندهید، از سوریه بیرون نمی‌رویم و پس از آن که پول را گرفت، سوریه را موشک‌باران کرد و جای تأسف است که کشورهای اسلامی در برابر این حرف‌ها تسلیم می‌شوند و به آمریکا پول می دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عزتمندی ملت ایران است که در برابر تمامی یاوه‌گویی‌های استکبار می‌ایستد و جواب محکمی به آن می‌دهد.

لاریجانی با اشاره به اصرار آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: ستیز آمریکا و استکبار با مردم ایران و بهانه‌گیری‌های مداوم آن‌ها، به دلیل روحیه ایستادگی و غیرت ملی، دینی و انقلابی ملت ایران است.

وی گفت: این روزها آمریکا بر سر مسئله هسته ای ماجرا جویانه با ایران برخورد می کند در حالی که در گذشته نه چندان دور به واسطه کشور عمان اصرار بر مذاکره داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ایران برای مذاکره شروطی را تعیین کرد که این شروط پذیرفته شد و حتی رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای که برای ایران فرستاد و امروز به عنوان سندی مشخص در اختیار ایران است، شرط غنی‌سازی ایران را قبول کرد.

وی با اشاره به سخنان سخیف وزیر امور خارجه آمریکا در تعیین شرط و شروط برای ایران گفت: از 12 موردی که وی در سخنان خود ایراد کرد، هفت مورد آن به مسائل منطقه‌ای و حضور ایران در عراق و سوریه مربوط می‌شود که این نشان از این واقعیت دارد که موضوع آمریکا با ایران سر مسئله هسته‌ای نیست.

وی خطاب به مسئولان دولت آمریکا گفت: شما داعش را به وجود آوردید و به جان مردم عراق انداختید که برای ملت ایران مزاحمت ایجاد کنند، حضور ایران در عراق به خواست دولت عراق بود که همین وضع در سوریه نیز تکرار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکا در ایجاد داعش، ایجاد ناامنی در ایران، سوریه و افغانستان بود، آنها بنا داشتند تا به وسیله داعش منطقه را به آتش بکشند و برای ایران و ملت ما نا امنی بزرگی ایجاد کنند.

وی افزود: مخالفت امروز آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به دلیل حرکت انقلابی مردم ایران و دشت ورامین در قیام خونین 15 خرداد سال 42 است، چرا که این حرکت ایران را به کشوری مستقل و انقلابی تبدیل کرد.

لاریجانی گفت: این که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده اند،باید اقتصاد را به دست مردم بسپاریم، به دلیل ایجاد مقاومت در برابر تهدید دشمنان است.

وی تأکید کرد: زمانی که دشمن به صراحت به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، کشور به پیوندهای عمیق سیاسی نیاز دارد و افراد موثر باید مردم و مسئولان را با هم همدل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز زمان اختلافات جزئی نیست و همه باید تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب که با درایت توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار