رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور خبر داد: جمع آوری 1950 کیلوگرم موادمخدر در اطراف مدارس طی هفت ماه

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور گفت: نیروی انتظامی از آبان ماه سال گذشته تا امروز توانسته حدود ۱۹۵۰کیلوگرم مواد مخدر را از اطراف مدارس کشور جمع آوری کند.

کد مطلب: ۸۲۶۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور خبر داد:  جمع آوری 1950 کیلوگرم موادمخدر در اطراف مدارس طی هفت ماه

سردار محمد مسعود زاهدیان با اشاره به این که حضور معتادین متجاهر در مناطق جرم خیز شهر احساس امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کند، گفت: مطالبه اصلی بسیاری از شهروندان ایرانی از نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر در شهرها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مستمر نیروی انتظامی در جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار داشت: در یک سال گذشته نیروی انتظامی به صورت روزانه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر سطح شهر اقدام کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور همچنین در ادامه افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران بیشتر در مناطق جنوبی شهر انجام می‌شود؛ علاوه بر این منطقه حاشیه شهر نیز با توجه به بافت خود زمینه اجتماع بیشتر برای این افراد را فراهم آورده است.

وی با اشاره به لزوم وجود برنامه‌های پیشگیرانه اعتیاد در سطوح مختلف، عنوان کرد: وضع تمامی برنامه‌های پیشگیرانه وظیفه نیروی انتظامی نیست؛ چرا که پلیس همواره زمانی وارد کار می‌شود که برنامه‌های پیشگیرانه نهادهای مختلف روند مطلوبی نداشته باشند.

زاهدیان که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، همچنین در ادامه اضافه کرد: نیروی انتظامی با احداث مراکز مشاوره، مددکاری و پیشگیری در تلاش است تا بخش عمده‌ای از کمبودهای موجود در حوزه پیشگیری از اعتیاد در کشور را برطرف کند.

وی با اشاره به جمع آوری وسیع خرده فروشان و معتادان متجاهر از پیرامون مدارس کشور، اظهار داشت: نیروی انتظامی از آبان ماه سال گذشته تا به امروز توانسته حدود1950 کیلوگرم مواد مخدر را از اطراف مدارس کشور جمع آوری کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کل کشور با اشاره به ضرورت انسجام نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: شایسته است برنامه های امروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر بیشترین پیشگیری را از شیوع مواد مخدر در کشور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار