وزارت آموزش و پرورش بدون وقفه پیگیر روند حقوقی و قضایی پرونده متهم مدرسه غرب تهران است

تهران (پانا) - ظهر امروز پدر یکی از دانش آموزان مدرسه معین منطقه ۲ تهران در مصاحبه با رادیو تهران اعلام کرد که متهم صرفا فیلم پورنو به تعداد چهار پنج نفر از دانش آموزان نشان داده و تجاوزی رخ نداده است.

کد مطلب: ۸۲۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش و پرورش بدون وقفه پیگیر روند حقوقی و قضایی پرونده متهم مدرسه غرب تهران است

متهم پرونده مدرسه غرب تهران در پی شکایت والدین برخی دانش‌آموزان توسط پلیس امنیت بازداشت شد و در روند تحقیقات، پرونده برای رسیدگی مقدماتی در اختیار یکی از بازپرسان دادسرای ارشاد قرار گرفت.

این مرد تاکنون به تجاوز به دانش‌آموزان اعتراف نکرده و گفته فقط به آنها فیلم غیراخلاقی نشان داده است. از سویی ادعای تجاوز توسط تمام شاکیان مطرح نشده است.

هنوز مدارکی برای اثبات این اتهام به دست نیامده، اما قرار است دانش‌آموزان به پزشکی‌قانونی معرفی شوند تا از لحاظ جسمی و روانی مورد معاینه قرار گیرند.

برخی رسانه ها این اتفاق تلخ را با تیتر و عنوان «تجاوز گروهی به دانش آموزان» به افکار عمومی معرفی کردند.

وزارت آموزش و پرورش در کنار خانواده ها بدون وقفه پیگیر روند حقوقی و قضایی پرونده متهم مدرسه غرب تهران است.

با برنامه ریزی انجام شده توسط آموزش و پرورش، از روز شنبه تیمی متشکل از روانشناسان و روانکاوان جهت ارایه خدمات مشاوره و روانکاوی به دانش آموزان مدرسه مذکور در کلینیک منطقه ۲ مستقر خواهند شد و روندهای مربوطه بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

به گفته یک منبع آگاه، هنوز هیچ مدرک مستدل و مستندی دال بر وقوع تجاوز متهم برای دادگاه به اثبات نرسیده است.روند رسیدگی قضایی پرونده متهم ادامه دارد.

تعداد محدودی از رسانه ها در ساعات نخستین این حادثه تلخ و غیرقابل قبول، با عنوان و تیتر «تجاوز گروهی به دانش آموزان مدرسه ای در غرب تهران» اقدام به انتشار گزارش های خبری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار