معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان :

جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش می توانند در ترویج فرهنگ بشر دوستی بین نوجوانان و جوانان گام بردارند

بندرعباس(پانا) - معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در جمع معاونین پرورشی ادارات آموزش وپرورش شهرستان های استان گفت: آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر در کنار هم قادرند فعالیت های بشردوستانه را بین نوجوانان و جوانان ترویج دهند

کد مطلب: ۸۲۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش می توانند در ترویج فرهنگ بشر دوستی بین نوجوانان و جوانان گام بردارند

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان به دعوت معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گردهمایی معاونین پرورشی نواحی و مناطق آموزش و پرورش سراسر استان شرکت نمود.

سحر رفیعی بندری در این گردهمایی با قدردانی از تعامل ارزنده ی آموزش و پرورش استان در اجرای فعالیتهای مشترک از جمله طرح ملی دادرس و فعالیت کانونهای دانش اموزی در طول سال تحصیلی بیان کرد: هدف همه ی دستگاه هایی که در حوزه ی نوجوانان و جوانان فعالیت می کنند ایجاد نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است که آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر دوشادوش یکدیگر قادرند فعالیتهای بشردوستانه را بین نوجوانان و جوانان ترویج دهند.

معاون امورجوانان جمعیت هلال هرمزگان اظهار کرد: تشکیل کانون های دانش آموزی و نقش این کانونها در پرورش روحیه بشردوستانه و امدادی بین دانش آموزان غیر قابل انکاراست و جمعیت هلال احمر در سراسر استان جهت همکاری در پایگاه های اوقات فراغت اموزش و پرورش آمادگی لازم رادارد.

وی اشاره کرد: هلال احمر یکی از دستگاه های است که در کنار دیگر دستگاه می تواند در حوزه کودک ونوجوان فعالیت های فرهنگی ،امدادی وبشردوستانه متعددی را در سطح مدارس استان انجام دهد.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به اهداف وبرنامه هایی که دارد در کنار آموزش وپرورش می تواند در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت های خوبی را انجام دهند.

در این گردهمایی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمراین استان به عنوان همراهی فعال در فعالیتهای دانش آموزان قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار