تانکر سوخت در نیشابور طعمه حریق شد

نیشابور (پانا ) - مدیر عامل سازمان آjش نشانی نیشابور از آتش سوزی یک تریلر مخصوص حمل سوخت در جاده مشهد به نیشابور، محدوده شهر خرو خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۶۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تانکر سوخت در نیشابور طعمه حریق شد

سید مهدی حسینی گفت: این حادثه در ساعت 8:16 به ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی نیشابور اعلام شد که بلافاصله یک خودرو سنگین از ایستگاه 5 به محل اعزام شد و همزمان خودروهای آتش نشانی خرو و قدمگاه نیز به محل اعزام شدند .
مدیر عامل آتش نشانی افزود: این حادثه زمانی رخ داده بود که تریلر از مسیر خود منحرف شده و در حاشیه جاده در اثر بر خورد شدید تریلر با زمین ونشت گازوئیل از باک خودرو دچار آتش سوزی شده بود که به علت ساخت بدنه از مواد فایبر گلاس به سرعت شعله های آتش ، کابین راننده را به کام خود کشیده و شعله ور شده بود .
ایشان اظهار داشت: متاسفانه لباسهای راننده تریلر قبل از خروج از خودرو آتش گرفته بود که با رسیدن خودرو های عبوری توسط یکی از رانندگان با خاموش کننده دستی وی را خاموش کرده بودند ولی شدت سوختگی ایشان زیاد بود که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
وی ادامه داد: این تریلر با یک دستگاه خودرو پراید نیز برخورد داشت که 4 سرنشین آن دچار آسیب شدند که دو نفر از ایشان آسیب جزئی بود و دو نفر دیگر توسط اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند .
حسینی افزود: با رسیدن اولین تیم از آتش نشانان از شهرداری خرو آتش بلافاصله مهار شد و از سرایت آن به تانکر تریلر که البته خالی بود جلوگیری به عمل آمد و با رسیدن دو تیم دیگر آتش نشانان قدمگاه و نیشابور آتش به طور کامل خاموش شدو بدنه تانکر نیز سرد گردید .
ایشان در خصوص علت بروز حادثه و میزان خسارت گفت : علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی ااست و میزان خسارت بر اساس مشاهدات اولیه از بین رفت کامل کشنده تریلر ، و آسیب دیدن بدنه پراید می باشد .
گفتنی است که در همان لحظات اولیه مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی نیشابور به اتفاق دو نفر از مسئولین سازمان برای بررسی و مدیرت عملیات در محل حاظر شدند .
شایان ذکر است که اولین تماس رهگذران با سامانه 125 به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد وصل شده که باید شرکت مخابرات تمهیدات لازم برای برطرف شدن این مشکل را انجام دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار