البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: شهدا گنجینه‌های ارزشمند نظام هستند که با برگزاری کنگره‌ها، یادمان‌ها و مراسم این‌چنینی از آن‌ها صیانت می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۶۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد

محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران شهید که با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار مولایی فرمانده سپاه البرز و دیگر مسئولین لشگری و استانی در محل استانداری برگزارشده بود، بابیان اینکه‌شان، منزلت، ایثار و رشادت‌های شهدا بر هیچ‌کس پوشیده نیست افزود: همه ما افتخار حضور در دوران دفاع مقدس را داشته و یا اکنون توفیق برپایی این کنگره را برای پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران داریم.

وی فرصت برگزاری کنگره سرداران شهدا را فرصتی مغتنم برای مجموعه استان دانست و ادامه داد: برای این امر عزم جدی داشته و از تمام ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

نجفی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط حساس کشور اشاره کرد و گفت: اکنون دور این میز جمع شده و با تقسیم وظایف، متعهد می‌شویم که به نحو مطلوب ایفای نقش داشته باشیم.

وی افزود: البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد که بر این اساس با برگزاری چنین کنگره‌ای به‌نوعی مقام شامخ شهدا، ایثارگران و آزادگان این استان نیز ارج نهاده می‌شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در این کنگره می‌توان با تبیین و تشریح سلحشوری‌های دلاورمردان، فضای ایثار و ازخودگذشتگی را برای تمامی اقشار جامعه و به‌ویژه جوانان، تداعی کرد.

وی گفت: جلسات برگزاری کنگره سرداران شهید با روند عملیاتی و اجرایی پیش می‌رود تا در موعد مقرر تمامی برنامه‌ها اجرایی شده باشد.

نجفی افزود: همچنین شهرداری باید توجه داشته باشد که شهر تنها با اقدامات ظاهری زیبا نمی‌شود بلکه با اقدامات فرهنگی و ترویجی، چهره معنوی شهر نیز زیبا خواهد شد.
وی ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط موجود از شهرداری بیشتر در حوزه اقدامات سخت‌افزاری انتظار همکاری داشته و بخش‌های فرهنگی را در دستور تکالیف سایر دستگاه‌ها قرار داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار