سرمایه گذاری 4 واحد صنعتی برای اشتغال بالغ بر 220 نفر

نظرآباد (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز طی بازدید از 4 واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد، مسائل و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۸۲۶۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری 4 واحد صنعتی برای اشتغال بالغ بر 220 نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز طی بازدید از 4 واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد، مسائل و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد.

در این برنامه کاری شرکت های زرین دشت سفره، فرآذرآب، بهینه جام البرز و پارس آزمای طب مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات مربوط به واردات مواد اولیه، تامین ارز مورد نیاز واحدها، تامین سرمایه در گردش و قطعی برق شهرک صنعتی از جمله دغدغه های مطرح شده از سوی مدیران واحدها و مسئولان شهرک های صنعتی در جریان این بازدید بود.

جهانگیر شاهمرادی در این بازدید با تقدیر از تلاش همه فعالان عرصه تولید برای ارتقای توان داخلی و کاهش وابستگی کشور به واردات، اظهار داشت: امروز مجموعه دولت در همه سطوح بر خود واجب می داند تا با حمایت از تولید داخلی و تولید کنندگان توانمند راه را بر روی تنگناهای تحمیلی خارجی ببندد.
وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت همه همت خود را بکار خواهد بست تا مشکلات درون استان را به کمترین میزان خود برساند و البته برخی مسایل خارج از اختیار استان نیز با جدیت تا رفع مشکل پیگیری خواهد شد.

لازم به توضیح است مجموع سرمایه گذاری 4 واحد صنعتی مذکور بالغ بر 560 میلیارد ریال بوده که امکان اشتغال مستقیم بالغ بر 220 نفر را فرآهم آورده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار