رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

رقابت بیش از 6400 دانش آموز البرزی در آزمون ورودی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

کرج (پانا) - رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: در آزمون ورودی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی این استان 6 هزار و 441 دانش آموز دختر و پسر به رقابت می پردازند.

کد مطلب: ۸۲۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 6400 دانش آموز البرزی در آزمون ورودی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

اصغر افشار رئیس اداره سنجش استان افزود: همزمان با سراسر کشور، آزمون ورودی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی برای سال تحصیلی 98-1397 در البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای این آزمون در روز جمعه 11 خردادماه 1397، اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی از روز سه شنبه 28 فروردین 97 منحصراً از طریق سامانه ثبت نام به نشانی azmoon.medu.ir آغاز و در روز شنبه 8 اردیبهشت 97 به پایان رسید.

وی بیان کرد: بر اساس ضوابط، تعداد 6441 نفر داوطلب، که از این تعداد ، 3228 نفر دانش آموز پسر و 3213 نفر دانش آموز پسر برای ورود به دبیرستان های دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

افشار ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون از صبح روز دوشنبه 7 خردادماه 97 از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام آزمون به نشانیazmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. به نقل از سامانه ثبت نام،داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت‌نام نشده‌اند، می ‌توانند با مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت،‌ ثبت نام خود را تکمیل و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند و همچنین لازم به ذکر است،دارا بودن کارت ورود به جلسه ی عکس‌دار، شرط لازم ورود به جلسه آزمون است و از ورود داوطلبانی که چنین کارتی همراه نداشته باشند، به حوزه‌های برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس، اولیاء گرامی و دانش آموزان می توانند با مراجعه به آدرس پایگاه نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

افشار یادآور شد: آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی در 26 حوزه در نواحی چهارگانه کرج و شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد صبح روز جمعه 11خردادماه1397 همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار