در گفت و گو با پانا

وزیر ورزش و جوانان: زمانی فعالیت های فرهنگی نتیجه می‌دهد که تاثیرات قرآن را در زندگی مردم ببینیم

تهران (پانا) - مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در نمایشگاه قرآن کریم از غرفه ها وفعالیتهای قرآنی بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ورزش و جوانان: زمانی فعالیت های فرهنگی نتیجه می‌دهد که تاثیرات قرآن را در زندگی مردم ببینیم

مسعود سلطانی فر در حاشیه این دیدار و در گفتگو با پانا گفت: امیدوارم مجموعه‌ فعالیت های فرهنگی و قرآنی که در سراسر کشور انجام می‌دهیم، باعث شود تا انس و الفت بیشتری میان مردم، زندگی اجتماعی و شخصیشان با قرآن و مفاهیم آن بوجود بیاورد.

وی ادامه داد: زمانی برپایی نمایشگاه ها، مسابقات و فعالیت های فرهنگی نتیجه می‌دهد که ما تاثیرات قرآن را در زندگی شخصی و اجتماعی مردم مشاهده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در طی چهل سال اخیر نهاد های دولتی و غیر دولتی سرمایه گذاری های عظیمی در بحث فرهنگی - قرآنی و مفاهیم قرآنی انجام داده اند اما در قسمت تفسیر کمتر کار شده است، اظهار کرد: یکی از ضعف هایی که امروزه ما در بخش آموزه های قرآنی داریم این است که کمتر کلاس و مجالسی در کشور در جهت تفسیر قرآن گذاشته می‌شود.

مسعود سلطانی فر افزود: در جامعه امروزی امکانات ارتباطی و گسترش ارتباطات باعث شده است تا با همه‌ی پدیده ها، اندیشه ها و نظریه ها در ظرف کمتر از ثانیه مطلع شویم، از این رو مردم حق انتخاب دارند.

وی گفت: در عصر انفجار اطلاعات این تعداد از جوانان و مردمان ما که با توسل به قرآن مسیر زندگی خودشان‌ ساماندهی می‌کنند، قابل توجه هستند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: امروزه افرادی که قرآن را مبنای سبک زندگی خود قرار می‌دهند، بسیار ارزشمند است.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار