معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین :

برنامه ریزی لازم برای تامین نیازهای اساسی مردم صورت گیرد

قزوین (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : در بازار باید برنامه ریزی لازم برای تامین نیازهای اساسی مردم صورت گیرد تا در آینده برای تامین کالای اساسی مشکلی ایجاد نشود

کد مطلب: ۸۲۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی لازم برای تامین نیازهای اساسی مردم صورت گیرد

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار طرح ضیافت که با حضور مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضاء برگزار شد با بیان این مطلب افزود : ماهیت بازار به گونه ای است که مردم با آن سرو کار دارند و ماحصل تلاش ما در بازار خود را نشان نمی دهد بلکه مردم رضایتمندی خود را از خرید یا عدم خرید نشان می دهند .

وی اظهار داشت : ما در بازار باید جلوتر از مردم و متقاضیان حرکت کنیم تا در آینده برای تامین کالای اساسی مشکلی ایجاد نشود .

حبیبی تاکید کرد : باید در بازار بصورت بلند مدت چاره اندیشی و برنامه ریزی کنیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه باید در بازار کمبود ها و افزایش قیمت های احتمالی را پیش بینی کنیم گفت : در شرایط فعلی بازار بایستی با رصد قیمت و برنامه ریزی مانع از افزایش قیمت ها شد .

حبیبی یاد آور شد : در بحث نهاده ها هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد و نهاده ها مورد نیاز مرغداران به میزان کافی در استان ذخیره سازی و تامین شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به توزیع تخم مرغ در استان اشاره کرد و گفت : در بحث تخم مرغ اگر تولید استان پاسخگو نباشد نیاز مردم را از واحدهای تولیدی دیگر یا بصورت واردات انجام خواهد شد .

حبیبی اضافه کرد : گوشت گرم وارداتی برای جلوگیری از افزایش قیمت تا ۱۲ تن در هفته وارد استان می شود .

وی یاد آور شد : ذخیره سازی مرغ منجمد نیز همچنان در استان ادامه دارد تا حمایت های لازم از تولید کننده و مصرف کننده انجام گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار