سومین جلسه کمیته لباس فرم مدارس نطنز برگزار گردید

نطنز/اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نطنز : لباس مدارس باید با شان مدرسه و مکان آموزشی همخوانی داشته و  استفاده از لباس فرم باعث هماهنگی بین دانش آموزان مدارس شده و از ترویج استفاده از لباس ها با مارک ها و تصاویر متفاوت پیشگیری می کند.

کد مطلب: ۸۲۶۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سومین جلسه کمیته لباس فرم مدارس نطنز برگزار گردید

سومین جلسه فرم لباس مدارس با حضور چاوش پور مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین با هدف ارائه خدمات بهتر و تاکید بر حمایت از کالای ایرانی در سالن کنفرانس آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

در ابتدای جلسه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گزارشی از مدیران مدارس از نحوه فرم لباس دانش آموزان را ارائه نمودند.

وی تاکید نمود لباس مدارس باید با شان مدرسه و مکان آموزشی همخوانی داشته و استفاده از لباس فرم باعث هماهنگی بین دانش آموزان مدارس شده و از ترویج استفاده از لباس ها با مارک ها و تصاویر متفاوت پیشگیری می کند .

وی گفت سعی ما بر آن است که لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و با کیفیت مطلوب ارایه شود .

در ادامه حسینی معاون پرورشی ضمن تاکید بر نحوه دوخت و قیمت مناسب برای مصرف کنندکان به حفظ شان و منزلت و عفاف و حجاب تاکید نمود.

وی اظهار نمود: اعضای انجمن اولیا و مربیان می توانند در بهبود فرآیند فرم لباس مدارس و بر عملکرد خیاط مدرسه نظارت مستقیم داشته باشند.

در ادامه خیاطان نظرات و پیشنهادات خود را در نحوه اجرا و تحویل به موقع لباس های فرم را ارائه نموده و درباره آنها بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار