یزد رتبه اول کشور در ساخت مدارس خیری

یزد (پانا) - مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه 12 کلاسه در شهرک اندیشه و سالن ورزشی مدرسه دخترانه معراج توسط خانواده شهید عباس قرقچیان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،معاون نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ،رییس مجمع خیرین مدرسه ساز ، شهردارو رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
یزد رتبه اول کشور در ساخت مدارس خیری

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت : مصادف شدن این مراسم خیر خواهانه با میلاد امام حسن مجتبی (ع) را به فال نیک می دانیم .

"عباسعلی دانافر" با اشاره به ساخت 2 و نیم مدرسه خیر ساز در هرماه افزود: استان یزد در بحث خیرین مدرسه ساز سرآمد کشور است و رتبه اول کشور جهت ساخت مدرسه خیری را دارد.

وی یکی ازمهم ترین عوامل صدرنشینی دانش آموزان استان طی 24 سال گذشته در کنکورسراسری را نگاه خیر خواهانه و سخاوتمندانه خیرین استان به جامعه تعلیم و تربیت و فضل و بخشش اموالشان برای رفاه حال دانش آموزان عنوان کرد.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد نیز در ادامه افزود: این مدرسه 100 درصد خیری در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال در شهرک اندیشه آزادشهر احداث خواهد شد.

" امیر حسین رادمنش " ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان و کمک آنها در سال 96 گفت: نیاز به 60 مدرسه در شهرکهای جدید و فضاهای آپارتمان نشینی استان زمینه مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز در این مناطق بیش از پیش لازم و ضروری است .

وی با توجه به جمعیت 230 هزار نفری دانش آموزان استان و رشد 9 درصدی آنها در سال تحصیلی جدید تاکیدکرد: 35 درصد از مدارس استان فرسوده است و 300 مدرسه نیاز ضروری به بهسازی و بازسازی و مقاوم سازی را دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و گل از خانواده شهید عباس قرقچیان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار