اهدایی مقام معظم رهبری؛

توزیع 500 جهیزیه به زوجهای سیستانی و بلوچستانی

زاهدان(پانا)- به مناسبت ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) 500 جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

کد مطلب: ۸۲۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 500 جهیزیه به زوجهای سیستانی و بلوچستانی

به گزارش صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با بیان این که این جهیزیه‌ها بین مددجویان کمیته امداد و محرومان مرزنشین سیستان و بلوچستان توزیع شد،افزود: این افراد به کمک قرارگاه منطقه ای قدس، آستان قدس رضوی و کمیته ی امداد امام خمینی(ره) استان شناسایی شده اند.
سردار مارانی گفت: تمام اقلام جهیزیه‌ها از کالاهای ایرانی تهیه شده و شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباس شویی، فرش و وسائل آشپزی به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان هم در مراسم توزیع این هدایا گفت: خدمت رسانی و اکرام نیازمندان بر اساس دستورات قرآن کریم و سیره ی اهل بیت (ع) از مهمترین اهداف و فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله سلیمانی افزود: فرهنگ سازی در خصوص تشکیل زندگی ساده وازدواج آسان در وضعیت کنونی بسیار مهم و ضروری است.
همچنین دراین مراسم سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه هم به خدمات این قرارگاه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 21 هزار و 990 طرح عمرانی و غیرعمرانی با هزینه 343 میلیارد و 119 میلیون تومان در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار