پاسخ وزارت آموزش‌وپرورش به اتهامات یک نماینده مجلس

تهران (پانا) - به دنبال انتشار برخی اخبار نادرست مبنی بر مخالفت آموزش‌و‌پرورش با استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از اولین روزهای ابلاغ بخشنامه دولت مبنی بر استفاده از پیام‌رسان داخلی بر اجرای آن تاکید کرده است.

کد مطلب: ۸۲۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ وزارت آموزش‌وپرورش به اتهامات یک نماینده مجلس

متن پاسخ مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش به این شرح است: «وزارت آموزش‌وپرورش از اولین روزهای ابلاغ بخشنامه دولت درخصوص استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی با صدور بخشنامه‌های داخلی به استفاده از این پیام‌رسان‌ها تأکید ویژه کرده است.

در روزهای گذشته یکی از نمایندگان مجلس اقدام به انتشار مصاحبه‌ای کرده است و در آن بانک مرکزی و وزارت آموزش‌وپرورش را به صدور بخشنامه در مورد عدم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی متهم کرده است. مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش ضمن رد ادعاهایی از این قبیل خاطرنشان می‌سازد، آموزش‌و‌پرورش اولین دستگاهی بوده است که بخشنامه استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی را مورد تأکید و مراتب را به‌ تمامی استان‌ها و واحدهای ستادی ابلاغ کرده است و در این راستا؛ به مدیران روابط عمومی سراسر کشور برای استفاده از پیام‌رسان داخلی و ایجاد صفحه اختصاصی آموزش‌وپرورش در چند پیام‌رسان داخلی از جمله سروش، آی‌گپ و ... برای انتشار اخبار پورتال روابط عمومی، راه‌اندازی صفحه اختصاصی در پیام‌رسان‌های داخلی و قطع ارتباطات اداری از پیام‌رسان‌های خارجی اقدام کرده است.

همچنین فعالیت مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و پرورش در پیام‌رسان‌های داخلی از تاریخ 4 خرداد 1397 آغاز شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار