باید انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو و نظمی نوین برای جهان طراحی کنیم

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان بوشهر گفت : تحقق این افتخار برای این استان بواسطه جایگاهی است که در ابعاد مختلف دارد.

کد مطلب: ۸۲۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
باید انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو و نظمی نوین برای جهان طراحی کنیم

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: پیش نویس سند چشم انداز استان بوشهر در عرصه علم و فناوری تنظیم شده و تاکنون 14 بار مورد ویراستاری قرار گرفته و در این ارتباط از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استان انتظار می رود در مسیر تدوین سند یاد شده اهتمام جدی داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: قرار گرفتن استان بوشهر در زمره پنج منطقه ویژه علمی و فناوری کشور است که در سایه ظرفیت های باالقوه موجود در استان این مهم رقم خورد.

ایشان اظهار کردند: همگان باید در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و ولایی تلاش کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: باید انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو و نظمی نوین برای جهان طراحی کنیم.

ایشان با تاکید بر ضرورت وحدت در بین تشکل های سیاسی مختلف اظهار کرد: وحدت در جامعه باید بر اساس اندیشه رهبری که خود منظومه وحدت را طراحی می کند بطور جدی مورد توجه قرار گیرد

آیت الله صفایی بوشهری افزودند: اینکه تشکل های دانشجویی معتقد به نقش آفرینی در پیشرفت استان و در نتیجه ایران اسلامی هستند این یک ظرفیت ارزشمند و حاصل افق بلند مدت دانشجویان استان بوشهر به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار