حمایت از برنامه‌های مجوزدار دانشجویان در استان بوشهر

بوشهر ( پانا ) معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای برنامه های دانشجویی در مناسبت های مختلف گفت: از برنامه هایی که در دانشگاه مجوز قانونی برگزاری دریافت کرده اند، حمایت خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از برنامه‌های مجوزدار دانشجویان در استان بوشهر

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ، مجید خورشیدی در نشست هم اندیشی با دبیران تشکل های دانشجویی بوشهر اظهار داشت: هم زبانی در تشکل های مختلف دانشجویی و ایجاد بلوغ در میان این تشکل ها از نکات مهمی است که قبلا کمتر مشاهده می­شد.ولی الحمدالله امروز شاهداین هم زبانی در تشکل ها هستیم .

وی با اشاره به روند تکوین تشکل های دانشجویی گفت: بلوغ و رشد سیاسی و فکری را در تشکل های دانشجویی به عینه شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیسیون دانشجویی استان در بخش دیگری از سخنان خوداظهار داشت: دانشجویان از گروه­های مرجع در جامعه هستند که مورد وثوق اقشار مختلف اجتماعی هستند.

وی با تاکید بر لزوم وفاق میان تشکل های مختلف دانشجویی یادآورشد: همه ما انسان، ایرانی و مسلمانیم و علارغم داشتن سلیقه های متفاوت باید یک هدف مشترک که همانا توسعه و تعالی کشور هست را دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری مشترک آیین های ملی و مذهبی توسط تشکل های دانشجویی همدلی و وفاق را میان آنها افزایش می دهدو از فاصله ها می کاهد.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه های دانشجویی در مناسبت های مختلف گفت: از برنامه هایی که در دانشگاه مجوز قانونی برگزاری دریافت کرده اند، حمایت خواهیم کرد.

خورشیدی همچنین با اشاره به فعالیت های نهادمند و قانونی سیاسی عنوان کرد: یکی از راههای پیشرفت کشور وجود احزاب قانونی و فراگیر در کشور است و تشکل­های دانشجویی نیز به نوعی تمرین برای کار تشکیلاتی محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان پیشنهاد کرد: اتاق فکری متشکل از دبیران تشکل های دانشجویی با محوریت دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و با میزبانی دوره ای تشکل ها ی دانشجویی به منظور توسعه وفاق میان گروههای مختلف دانشجویان و بهره گیری از قابلیت آنها در برنامه ریزی ها تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار