استاندار البرز: صنایع استان البرز از تسهیلات ارزان قیمت بازسازی و نوسازی بهره مند می شوند

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت، فرصت مناسبی برای بازسازی و نوسازی صنایع استان برای تولید کالایی دارای کیفیت و قابل رقابت با تولیدات برتر دنیا است.

کد مطلب: ۸۲۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: صنایع استان البرز از تسهیلات ارزان قیمت بازسازی و نوسازی بهره مند می شوند

محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در این سلسله نشست ها مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی استان بررسی می شود افزود: بر این اساس با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه، راهکار اساسی برای رفع موانع و تسهیل در روند امور احصا می شود.

وی طرح ارائه تسهیلات برای بازسازی و نوسازی صنایع را از اقدامات و برنامه های بسیار حائز اهمیت دولت دانست و ادامه داد: با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی و بازسازی صنایع، شرایط لازم در جهت تولید با کیفیت به همراه قیمت مناسب فراهم می شود.
نجفی گفت: در سالی که بنا به فرمایش و منویات مقام معظم رهبری، مزین به شعار حمایت از کالای ایرانی شده، می توان از فرصت تسهیلات ارزان قیمت برای تولید کالای قابل رقابت با برترین های دنیا، بهره برد.
وی افزود: تکنولوژی و فناوری با سرعت در حال پیشرفت است و بسیاری از صنایع ما همچنان با تجهیزات چند دهه پیش اقدام به تولید می کنند که با بروز رسانی امکانات، به طور قطع تولیدات با کیفیت تری نیز وارد بازار می شود.
در این جلسه با حضور استاندار البرز مشکلات و موانع 8 واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و راهکار رفع آنها مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار