حضور معلمان در برنامه «معلمانه» استودیو الفبا با طرح موضوعات مرتبط با معلمی

تهران (پانا) - در ادامه سلسله برنامه‌های استودیو الفبا، محمدرضا طورانی دبیر دبیرستان‌های شهرستان‌های استان تهران در اولین برنامه «معلمانه» استودیو الفبا درباره موضوعات اختلالات نوشتاری و گفتاری دانش‌آموزان و روش‌های اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان در سنین مختلف توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور معلمان در برنامه «معلمانه» استودیو الفبا با طرح موضوعات مرتبط با معلمی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در ادامه برنامه‌های استودیو الفبا، این مرکز اقدام به تولید مجموعه جدیدی از برنامه‌های تولیدی با عنوان «معلمانه» خواهد کرد، که در آن معلمان در مقاطع مختلف با حضور در این برنامه به طرح موضوعات متنوع علمی، تربیتی و فرهنگی مرتبط با معلمی می‌پردازند و از این طریق صدای فعالیت‌های آنان به سایر معلمان در سراسر ایران خواهد رسید.

در اولین قسمت از این برنامه‌ها، محمدرضا طورانی، دبیر مدارس شهر تهران در دوره متوسطه دوم در اولین برنامه «معلمانه» استودیو الفبا حضور یافت و درباره موضوعات اختلالات نوشتاری و گفتاری دانش آموزان و روش‌های اعتمادبه‌نفس دانش آموزان در سنین مختلف به ارائه توضیحاتی در مورد این مشکلات دانش آموزان پرداخت.

گزارش تصویری برنامه «معلمانه» درسایت آپارات قرار می‌گیرد و مخاطبان می‌توانند برای دریافت صوت و تصویر این سلسله برنامه‌ها به صفحه اختصاصی وزارت آموزش‌وپرورش در سایت آپارات مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار