همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛

توزیع ۱۲۰ بسته غذایی بین نیازمندان میاندوآب توسط آستان قدس رضوی

ارومیه (پانا)- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب از توزیع ۱۲۰ بسته غذایی در بین نیازمندان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۲۰ بسته غذایی بین نیازمندان میاندوآب توسط آستان قدس رضوی

حمید رضا قنبری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب در حاشیه توزیع این بسته های غذایی، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از محرومان و مستضعفان، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع بسته های غذایی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب افزود: در این راستا نیز همزمان با ماه مبارک رمضان در حدود ۱۲۰ بسته غذایی میان محرومین و خانواده‌های نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.

وی گفت: این بسته های غذایی هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و شامل برنج و انواع حبوبات است که همزمان با ماه مبارک رمضان توسط آستان قدس رضوی تهیه و توزیع شده است.

قنبری هدف از توزیع این بسته های غذایی را کمک به معیشت خانوارهای نیازمند و کاهش هزینه‌های خانوار عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب تصریح کرد: دفتر آستان قدس رضوی در میاندوآب از همه خواهران و برادران مومن و علاقمند به خدمت به محرومین و مستضعفان و خادمی امام رضا(ع) دعوت می کند تا با ثبت نام در طرح خادمیاران رضوی، در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و … گام های مستحکمی برای ریشه کن نمودن فقر و محرومیت بردارند.

مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدی رضوی گفت: ۳۸ هزار بسته غذایی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مناطق محروم کشور توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار