مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی:

۱۸۰ زندانی جرایم غیر عمد زندانهای استان منتظر کمک خیران هستند

بیرجند(پانا) - مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی در برنامه تلویزیونی ماه مهربانی : ۱۸۰ زندانی جرایم غیر عمد زندانهای استان منتظر کمک خیران هستند.

کد مطلب: ۸۲۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۸۰ زندانی جرایم غیر عمد زندانهای استان منتظر کمک خیران هستند

علی هاشمی مدیر کل زندانهای استان خراسان جنوبی با حضور در برنامه تلویزیونی ماه مهربانی که از شبکه خاوران استان خراسان جنوبی پخش می شود گفت : ۱۸۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندانهای استان هستند که مبلغ بدهی آنها ۲۴ میلیارد تومان است .

وی افزود : ستاد دیه به پرونده هایی که مبلغ بدهی آنها زیر ۲۰۰میلیون تومان است رسیدگی میکند، که این زندانیان ۱۳۹ نفر و بدهی آنها ۱۷ میلیاد تومان است .

مدیر کل زندانهای استان به اهداف ستاد دیه اشاره کرد و افزود: ستاد دیه هم به آسیب رسان کمک میکند و هم به آسیب دیده یعنی با آزادی هر زندانی جرایم غیر عمد مشکلات تعداد زیادی ازشکات زندانیان نیز مرتفع می شود .

وی تصریح کرد :یکی دیگر از اهداف ستاد دیه کاهش آسیب های اجتماعی است که با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد وبازگشت آنها به آغوش گرم خانواده میتواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی که ممکن است خانواده این زندانیان دچار آن شوند پیشگیری کند.

هاشمی به اهمیت حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و افزود : اگر از فرزندان زندانیان حمایت نشود و آنها از تحصیل بازبمانند مسلما در آینده یکی از زندانیان خواهند بود .

مدیر کل زندانهای استان گفت :امسال در مورخه ۰۹/۰۳/۹۷ جشن گلریزان در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار