مشاور امور قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گامی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است

قم (پانا)- مشاور امور قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گامی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف مردم است.

کد مطلب: ۸۲۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گامی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر شفیعی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت استان قم به منظور ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی ها در حوزه های گوناگون قرآنی دایر شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گامی برای توسعه و ترویج آموزه های دینی و قرآنی در جامعه و انس هرچه بیشتر مردم با قرآن است، اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه که با مشارکت نهادهای اجرایی و فرهنگی به خوبی در شهر مقدس قم شکل گرفته است، زمینه ای برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم شود.

مشاور امور قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در این استان بیش از ١٠٠ مؤسسه قرآن و عترت وجود دارند که گستره فعالیت برخی از آنها در سطح ملی و بین المللی بوده و در حوزه های گوناگون و تخصصی علوم قرآنی فعالیت های چشمگیری دارند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده ای که در شهر مقدس قم در زمینه علوم و معارف قرآنی وجود دارد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت می تواند زمینه بروز و ظهور این ظرفیت ها در جامعه را فراهم آورده و در معرفی آنها به اقشار مختلف مردم بسیار مؤثر باشد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم از روز ششم تا دوازدهم خردادماه (یازدهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان) از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢ بامداد با حضور ١٦٩ غرفه از ناشران و مؤسسات قرآنی و جمعی از هنرمندان در مجتمع ناشران دایر خواهد بود و کتب و نرم افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی و قرآنی و صنایع دستی و هنری برای عموم علاقه مندان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار