مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت

قم (پانا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در قم به مدت یک هفته در مجتمع ناشران خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت

سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه قرآن و عترت، از ششم خرداد برگزار و تا دوازدهم خردادماه (یازدهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان) از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢ بامداد در مجتمع ناشران قم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه یکشنبه شب با حضور آیت الله سعیدی و جمعی از مسؤولان ملی و استانی افتتاح شد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که با حضور ١٦٩ غرفه از ناشران علوم قرآنی، مؤسسات قرآنی و هنری و جمعی از هنرمندان برگزار می شود، نرم افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی و قرآنی، صنایع دستی و هنری برای عموم علاقه مندان ارائه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت و اولویت فعالیت های قرآنی در استان، تصریح کرد: بیش از ١٠٠ مؤسسه قرآنی در استان قم فعالیت می کنند که محدوده فعالیت برخی از آنها در سطح کشور است و عمده این مؤسسات فعالیت های تخصصی در حوزه قرآن و عترت دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه علوم قرآنی در استان قم عملکرد و دستاوردهای خوبی داشته ایم، گفت: در آزمون قرآن و عترت در سال گذشته به لحاظ میزان حضور شرکت کنندگان، استان قم دارای مقام اول بوده و در ماه مبارک رمضان از رتبه های برتر این آزمون با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تقدیر بعمل می آید.

حسینی کاشانی با بیان اینکه از عموم علاقه مندان می خواهیم تا بازدید از نمایشگاه را به روزهای آخر مؤکول نکنند، اظهار داشت: در نمایشگاه امسال ٢٠ تا ٤٠ درصد تخفیف برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده و نظرسنجی از بازدیدکنندگان به صورت گسترده انجام می شود و غرفه های برتر از نگاه مردم مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه در نمایشگاه قرآن و عترت امسال، علاوه بر تخفیف نمایشگاهی، مبلغ ٣٠٠ میلیون ریال بن خرید کتاب و محصولات فرهنگی در اختیار مردم قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر بودجه های قرآنی به جهت حمایت از فعالیت ها در این حوزه افزایش پیدا کرده و بومی سازی خط قرآن در دستور کار جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار