فرماندار اشکذر در نشست شورای آموزش‌وپرورش خبر داد؛

مدارس «ابوذر» و «شهید غفوری» در آینده‌ ای نزدیک افتتاح خواهند شد

یزد (پانا) - فرماندار اشکذر در نشست شورای آموزش‌وپرورش که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد از اتمام مدارس «ابوذر» رضوانشهر و خیری «شهید غفوری» در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس «ابوذر» و «شهید غفوری» در آینده‌ ای نزدیک افتتاح خواهند شد

«محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست شورای آموزش که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد ضمن اشاره به دستاوردهای دیدار خود با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در این دیدار مشکلات مدارس شهرستان به ایشان منعکس و دستورات لازم به‌منظور آغاز فرآیند بهسازی و تأمین تجهیزات موردنیاز مراکز آموزشی صادر شد.

فرماندار اشکذر دستور برای اتمام مدارس «ابوذر» رضوانشهر و خیری «شهید غفوری» با توجه به تعهدات انجام‌شده خیر را رهاورد این سفر برشمرد و ادامه داد: می‌طلبد مسئولین آموزش‌وپرورش شهرستان نیز با پیگیری نسبت به انجام این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی آسفالت، محوطه‌سازی، ایزوگام و تجهیزات مدارس شهرستان را ضروری برشمرد و عنوان داشت: انتظار داریم با توجه به شایستگی مدیرکل نوسازی مدارس استان و انتخاب وی به‌عنوان مدیر نمونه در بین مدیران کل کشور روند بهبودی وضعیت مدارس این شهرستان نیز در مقایسه با سال گذشته روند رو به رشدی داشته باشد.

کمک به اتمام سینمای خاتم‌الانبیا اشکذر موضوع دیگری بود که شاه‌حسینی بر آن تأکید کرد و خاطرنشان نمود: با توجه به واگذاری این کانون به بخش خصوصی و لزوم حمایت از وی انتظار می‌رود روند تکمیل این پروژه نیز تا پایان تیرماه به اتمام برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد نیز بابیان اینکه طی سال گذشته با اصلاح شاخص‌ها و عملکردها نسبت به اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام استان اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است افزود: در سال 96 افزون بر 90 پروژه نیمه‌تمام در استان که سال‌ها رهاشده بود شناسایی و نسبت به تکمیل پروژه‌های بالای 60 درصد پیشرفت اقدام شد.

«محمدرضا عارفی» بابیان اینکه امسال و پس از 23 سال به لحاظ عملکرد، اعتبارات و تخصیص بودجه این اداره کل رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد اظهار داشت: در سال جاری نیز با افزایش اعتبار برای نوسازی مدارس انتظار می‌رود روند شتابان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استمرار داشته باشد.

وی اعتبارات اختصاص‌یافته به شهرستان اشکذر را نزدیک به 2 میلیارد تومان برآورد کرد و خاطرنشان نمود: اولویت‌بندی در این حوزه تهیه تجهیزات موردنیاز برای مراکز آموزشی و تأمین وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب برای مدارس خواهد بود.

عارفی با اشاره به اولویت‌بندی اقدامات پیشرو در نوسازی مدارس به‌ویژه در خصوص واگذاری سالن‌های ورزشی و استخرهای دانش‌آموزی نیز تصریح کرد: تا پایان سال جاری ضمن فازبندی این پروژه‌ها نسبت به نصب چمن مصنوعی و نیز محوطه‌سازی ورزشگاه دانش‌آموزی کوثر اقدام خواهد شد و در صورت استقبال این پروژه برای بهره‌وری بیشتر به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار