ا نتصاب اولین بخشدار زن شهرستان ری

شهرری (پانا) - با ابلاغ حکمی از سوی استاندار تهران اولین بخشدار مرکزی شهرستان ری منصوب شد.

کد مطلب: ۸۲۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ا نتصاب اولین بخشدار زن شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ری اظهار کرد: مسئولان در دوران خطیر خدمت خود باید منافع شخصی، گروهی و حزبی خود را کنار گذاشته و به دنبال خدمت صادقانه برای مردم باشند.
هدایت الله جمالی پور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر شرایط سخت و دشواری را سپری می کند، مدیران باید بیش از گذشته با مردم همراه و همگام باشند تا سختی های معیشتی و اجتماعی مردم را درک و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان سعی دارند با ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم فاصله ایجاد کنند که باید با تلاش شبانه روزی و وحدت و همدلی بر این اقدامات غلبه کنیم.
بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم گفت: استفاده از تعقل در امور و برنامه محوری از راهبردهای اصلی این بخشداری محسوب می شود چرا که پیشرفت بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست.
فاطمه فکوریان مسئولیت پذیری و حل مشکلات مردم از دیگر برنامه های مدیریت جدید بخشداری عنوان کرد و ادامه داد: لحظه ای برای حل مشکلات مردم کوتاهی نخواهیم کرد.
شایان ذکر است، فاطمه فکوریان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ری قبل از این مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان ری بود.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار