سرمربی پدیده مدیرفنی تراکتورسازی شد

تهران (پانا) - «محمد رضا مهاجری» سرمربی فصل گذشته تیم پدیده در لیگ هفدهم به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی پدیده مدیرفنی تراکتورسازی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در خصوص واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز، پنجم خرداد ماه این باشگاه به طور رسمی به «محمدرضا زنوزی» مالک گسترش فولاد رسید و او در نخستین اقدام سرمربی موفق تیم پدیده را به عنوان مدیر فنی سرخپوشان تبریزی انتخاب کرد.
مهاجری در لیگ هفدهم نتایج ارزنده ای با تیم پدیده گرفت و با وجود اینکه به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجی این تیم برای دریافت مطالباتش، فدراسیون جهانی فوتبال 6 امتیاز از این تیم مشهدی کسر کرد، اما او موفق شد با جایگاه یازدهمی برای پدیده لیگ هفدهم را به پایان برساند. مهاجری اواخر اردیبهشت ماه از پدیده جدا شد.
مهاجری سابقهٔ حضور در کادر فنی تیم‌های ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، پاس تهران، راه‌آهن، داماش گیلان و صبای قم را دارد. او
تا زمان انتخاب سرمربی تیم، تمرینات تراکتورسازی را زیر نظر خواهد داشت.
تیم فوتبال تراکتورسازی نیز که در ابتدای لیگ هفدهم از «یحیی گل محمدی» به عنوان سرمربی بهره می برد، پس از نتایج ضعیف این تیم، «ارطغرل ساغلام» از نیم فصل دوم جایگزین او شد و این مربی ترک تبار هم پس از ناکامی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشگاه های ایران، از جمع تراکتورسازان جدا شد و به تیم کایسری اسپور ترکیه پیوست.
تیم فوتبال ترکتورسازی در هفدمین دوره لیگ برتر فوتبال جایگاه دهم را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار