معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجانشرقی:

مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجانشرقی گامهای ارزشمندی در آموزش حقوق شهروندی برداشته است

تبریز(پانا) - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش وپرورش استان در سالن اجلاس تالار معلم گفت: مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان گامهای ارزشمندی در آموزش حقوق شهروندی برداشته است.

کد مطلب: ۸۲۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت  آذربایجانشرقی  گامهای ارزشمندی در آموزش حقوق شهروندی برداشته است

فتح زاده با بیان اینکه هر ماه نزدیک ۳۱درصد جمعیت آذربایجان شرقی با دستگاههای اجرایی استان سر و کار دارند، افزود: 16% جمعیت فعلی استان بطور مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط اند و این بیانگر اهمیت مجموعه است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان با تاکید بر جدی گرفتن آموزشهای حقوق شهروندی بیان کرد: مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان گامهای ارزشمندی در آموزش حقوق شهروندی برداشته است.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای جوان و زنان در پست های مدیریتی مورد انتظار است و در این راستا آموزش و پرورش پیشتاز بوده است.

فتح زاده در پایان با تاکید بر وجود چشم اندازی برای هر کمیته در سال 97 گفت: حذف فعالیت های زائد که پروسه خدمت رسانی را طولانی می کنند مورد انتظار است.

بهروز اصغری اردلان در ادامه جلسه اظهار داشت: ارزیابی بعنوان راهنمایی و هدایت تلقی شده و باعث بهبود روند موجود می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: میز خدمت حضوری از اول تیرماه و میز خدمت الکترونیکی از اول دی ماه امسال در تمامی دستگاهها از جمله آموزش وپرورش بصورت رسمی اجرا خواهد شد.

اصغری اردلان با بیان اینکه رضایتمندی ارباب رجوع در گرو توجه به حقوق شهروندی است، افزود: در این راستا کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با همت و تلاش مجموعه بشدت در حال پیگیری این مهم است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان در ادامه افزود: سامانه همگام دارای ظرفیت عظیمی بوده و در این سامانه امکانات"آزمون سازی، فرم سازی، تولید وانتقال محتوا، پنل پیامک و کارنامه ماهانه" وجود دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان در ادامه یاد آور شد: بر طبق بخشنامه اخیر مقام عالی وزارت بعضی کمیته های موازی در آموزش وپرورش حذف و در بطن کار گروه توسعه مدیریت قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار