معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تشریح کرد

چگونگی برگزاری دوره تابستانی ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت : دوره تابستانی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه که در یک یا چند ماده درسی شرایط قبولی خرداد را کسب نکرده باشند، برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۲۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی برگزاری دوره تابستانی ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه

مهدی نامدار در نشست کمیته اجرایی استانی برگزاری دوره های تابستانی دانش آموزان با اعلام این خبر گفت : این دوره برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه برگزار و دانش آموزانی که در یک یا چند ماده درسی شرایط قبولی را کسب نکرده باشند می توانند در این کلاس ها ثبت نام و شرکت کنند .

وی با اشاره به زمان ثبت نام دانش‌آموزان برای شرکت در دوره‌های پیش‌بینی‌شده گفت : ثبت نام و انتخاب واحد دانش‌آموزان جامعه هدف از دوشنبه چهارم تیرماه 97 آغاز و تا چهارشنبه 13 تیر ادامه خواهد داشت .

نامدار با بیان اینکه برنامه آموزشی در این دوره به مدت 6 هفته است و امتحانات این دوره نیز در نوبت شهریور برگزار می‌شود به زمان برگزاری کلاس‌ها نیز اشاره کرد و اظهار کرد : کلاس های درس نیز از روز شنبه 16 تیر آغاز و روز چهارشنبه 24 مرداد ماه 97 ادامه می یابد .

مهدی نامدار هم چنین در ادامه گفت : مطابق تبصره 2 ماده 7 آیین‌نامه آموزشی دوره دوم متوسطه روزانه ، دانش آموزان دوره تابستانی مجاز خواهند بود حداکثر 35 واحد از دروس باقیمانده ، 10 واحد به صورت حضوری و مابقی را به صورت غیرحضوری انتخاب کنند .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به مقررات مالی دوره‌های تابستانی نیز اشاره کرد و گفت : هزینه کلاس‌های دوره تابستانی از محل مشارکت‌های مردمی بر مبنای هر ساعت شرکت دانش‌آموز در کلاس 13 هزار ریال تعیین شده است و مجموع هزینه واحدهای اخذ‌شده باید به شماره حساب 2173124365006 نمایندگی خزانه نزد بانک ملی واریز شود .

وی هم‌چنین در ادامه گفت : مطابق تبصره 5 ماده 7 آیین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه روزانه، شرکت دانش‌آموزان در دوره‌های تابستانی اختیاری است و دانش‌آموزان پایه های دهم ویازدهم در درس‌هایی که نمره قبولی کسب نکرده‌اند می توانند بدون شرکت در کلاس‌های دوره تابستانی در امتحانات پایانی این دوره که در شهریور ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند. بدیهی است نمره مستمر به این دانش آموزان تعلق نمی گیرد .

نامدار در پایان از ارسال شیوه نامه برگزاری دوره‌های تابستانی دانش آموزی دوره دوم متوسطه به واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد و بر اطلاع‌رسانی آن برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه و جامعه هدف تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار