مدیر آموزش وپرورش میناب خبر داد:

تکمیل پروژه های ناتمام و در حال ساخت آموزش و پرورش میناب

میناب (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میناب از تکمیل پروژه ها ی در حال ساخت متوقف شده خبر داد و گفت:پروژه هایی که آغاز عملیات اجرایی و کار ساخت آن بین 8تا10سال متوقف شده بود از سرگرفته می شود.

کد مطلب: ۸۲۵۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه های ناتمام و در حال ساخت آموزش و پرورش میناب

به گزارش پانا هرمزگان، غلامرضا سالاری میری اظهار کرد: اولویت اصلی ما در سال 97 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام چند سال گذشته است،پروژه هایی که آغاز عملیات اجرایی و کار ساخت آن ها بین 8تا10سال متوقف شده بود از سرگرفته می شود که این کار با همت و همیت خیرین بزرگواروجامعه یاور فرهنگیان اغاز به ساخت خواهند نمود.

وی افزود: البته مساله عدم تخصیص منابع مالی یکی از مشکلات ما است که محل تامین منابع آن‌ها متفاوت، است. با توجه به محدودیت منابعی که دولت با آن مواجه است و مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی تلاش می‌کنیم بیشتر به سمت تشویق مردم و خیرین به مشارکت در مدرسه‌سازی حرکت کنیم.

سالاری میری گفت: یکی دیگر از اولویت‌های ما در سال 97 بحث تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی است. تامین میز و نیمکت مناسب و وسایل آموزشی و کمک آموزشی مختلفی که می‌توانند به تحصیل دانش‌آموزان کمک کنند، از اولویت‌های اساسی ما هستند. با توجه به شرایط آب و هوایی خاص استان بحث تامین سیستم سرمایشی مناسب برای مدارس نیز در استان مطرح است. باید شرایط لازم برای آرامش دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد:اختصاص یکدستگاه مینی بوس به اداره آموزش وپرورش میناب از مصوبه جامعه خیرین یاوری فرهنگیان سخن به میان برد و افزود : طبق مصوبات جامعه خیرین یاور فرهنگیان پروژه های مذکور درهفته دولت ومهرماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب افزود:استخری برای دانش‌آموزان درحال ساخت است و با برنامه‌ریزی انجام شده، امیدواریم این استخر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. بقیه نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسند.

سالاری میری خاطر نشان کرد: در سال 96، مدارس خیلی خوبی در مناطق روستایی ساخته شد که بخش عمده‌ای از این مدارس در مناطق روستایی ساخته ‌شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده‌اند. با این کار بخش زیادی از مشکل کمبود فضای آموزشی برطرف شده است.


خبرنگار دانش آموز معصومه کورچی زاده و علیرضا صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار