با مشارکت ۳ هزار دانش آموز دبستانی برگزار شد:

جشنواره تولید آثار هنری در حمایت از کالای ایرانی در 54 مدرسه محلات مرکزی شهر تهران

تهران (پانا) - با مشارکت 3 هزار دانش آموز و با دریافت 4 هزار اثر و در 54 مدسه جشنواره تولید آثار هنری دانش آموزان دبستانی در حمایت از کالای ایرانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تولید آثار هنری در حمایت از کالای ایرانی در 54 مدرسه محلات مرکزی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 سید عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر در ارتباط با اهداف برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره تولید آثار هنری خلاقانه در حمایت از کالای ایرانی با هدف فرهنگ سازی و ترغیب کودکان و نوجوانان به خرید کالای ایرانی در 54 مدرسه و با مشارکت 3 هزار دانش آموز فعال در محلات مرکزی شهر تهران برگزار شد.

طباطبایی همچنین در ارتباط با شیوه برگزاری این جشنواره گفت:این جشنواره به مدت 3 روز از 9 صبح تا 12 ظهر در دبستان رسالت با مشارکت دانش آموزان دبستانی دختر و پسر و با حضور ناظرین منطقه 11 و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شدکه درمجموع 4 هزار اثر هنری شامل نقاشی،گرافیک،دلنوشته،شعر،داستان از دانش آموزان جمع آوری و منتخبین معرفی و از آنها تجلیل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 همچنین از نمایش آثارمنتخب این جشنواره پس از پایان ماه مبارک رمضان در یکی از فرهنگسراهای منطقه 11 خبر داد و افزود:در نظر داریم آثار منتخب و ایده های نوآورانه و خلاقانه دانش آموزان را پس از پایان ماه مبارک رمضان در یکی از فرهنگسراهای منطقه 11 به نمایش بگذاریم که طبق برنامه ریزی صورت گرفته تدابیری اتخاذ می شود تا کلیه دانش آموزان دبستانی سطح شهر تهران امکان بازدید از این نمایشگاه را داشته باشند.

گفتنی است این جشنواره با همکاری اداره آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه 11،اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و اداره آموزش و پرورش منطقه 11 جشنواره تولید آثار هنری خلاقانه توسط دانش آموزان برای حمایت از کالای ایرانی در 54 دبستان دخترانه و پسرانه محلات مرکزی شهر تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار