رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

هر کس با هر مسئولیت و پستی که دارد باید خود را برای پاسخگویی به مراجع ذیصلاح آماده کند

اصفهان (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع مدیران مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان گفت : هر کس با هر مسئولیت و پستی که دارد باید خود را برای پاسخگویی به مراجع ذیصلاح آماده کند .

کد مطلب: ۸۲۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هر کس با هر مسئولیت و پستی که دارد باید خود را برای پاسخگویی به مراجع ذیصلاح آماده کند

در راستای عملیاتی شدن مصوبات ستاد پروژه مهر 97 با حضور عسگری ، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛ محمد قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 ؛ نکویی ، معاون آموزش ابتدایی ؛ صادقیان ، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و همچنین مدیران مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان جلسه توجیهی ، آموزشی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 98 - 97 در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان تشکیل گردید .

عسگری ، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خطاب به مدیران مدارس ابتدایی ناحیه 5 اصفهان گفت : یکی از سخت ترین مشاغل معلمی و آموزش می باشد که لازمه این شغل سعه صدر و صبر است و مقام ومنزلت یک معلم به خاطر صبر است .

عسگری ادامه داد : شغل ما اقتضا می کند در رویارویی با دانش آموزان ؛ اولیا و پرسنل همکار صبور باشیم و با سعه صدر با مسائل و مشکلات برخورد کنیم .

وی در ادامه افزود : مناصب و پست های مورد تصدی افراد به عنوان مسئولیت است و باید جوابگوی این مسئولیت باشیم چرا که دیر یا زود مورد باز خواست قرار خواهیم گرفت و تنها خداوند است که مورد سوال و بازخواست قرار نخواهد گرفت .

عسگری در خصوص مشارکت اولیا در اداره مدارس گفت : مشارکت فکری و مالی اولیا در اداره مدرسه کیفیت کار را بالا می برد و البته این در حالی است که مدیران محترم نحوه و میزان مشارکت های مالی و نوع و نحوه و میزان هزینه های را به صورت مستند و شفاف در اختیار اولیا قرار دهند و این راه بهترین گزینه برای جلب هر چه بیشتر مشارکت خانواده ها است .

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش در ادامه گفت : در خصوص جلب مشارکت مالی اولیا در مدارس باید شرایط اقتصادی خانواده ها را مد نظر قرار داده و به هیچ عنوان نباید دانش آموزان را در گیر موضوع مشارکت مالی قرار داد که این برنامه نیاز به فرهنگ سازی دارد .

عسگری همچنین به اعتماد سازی و فرهنگ سازی جهت جلب مشارکت مالی خانواده ها اشاره کرده و افزود : با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و میزان درآمد خانواده ها ؛ مشارکت داوطلبانه باید بر اساس زمانبندی در طول سال تحصیلی و با میل و رضایت باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار