مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

۳۴ مورد شکایت مردمی بخش کشاورزی استان بررسی و رسیدگی شد

قزوین (پانا) - مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ؛ ۳۴ مورد شکایت و درخواست مردمی بخش کشاورزی استان بررسی و رسیدگی شد

کد مطلب: ۸۲۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۴ مورد شکایت مردمی بخش کشاورزی استان بررسی و رسیدگی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سید محمد رضا حسینی با اعلام این خبر افزود : این تعداد شکایات و درخواست مردمی از طریق سامانه های سامد و بازرسی کل کشور ، وزارت متبوع ، دستگاه های نظارتی ملی و استانی و همچنین بصورت حضوری به این مدیریت واصل و مورد بررسی قرار گرفته است .

وی عناوین شکایات مردمی را ؛ موضوعات ویژه شخصی ، اجتماعی و دولتی در زمینه های مختلف بخش کشاورزی ذکر کرد .

حسینی اظهار داشت : پس از طی اجرای روند متداول بمحض دریافت ؛ درخواست شکایات ثبت و به کارشناس مربوطه ارجاع می شود تا بررسی اولیه انجام و در صورت لزوم ، گزارش بازدید و تشکیل جلسه با حضور شاکی و سایر مسئولین مرتبط و در مواردی بررسی ، بازدید و جلسات مکرر نیز انجام و سپس به شاکی پاسخ های لازم ارائه می شود .

به گفته ی این مقام مسئول ؛ در سال گذشته ۴۰۴ مورد شکایت و درخواست مردمی به این مدیریت رسیده که ۱۲۴ مورد آن از طریق سامانه های اینتر نتی دریافت شده است.

مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : همچنین در این راستا ؛ با توجه به ضرورت نظارت و کنترل بر عملکرد فعالیت های همکاران سازمان جهاد کشاورزی در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری ، ارزیابی عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها و مراکز ۲۷ گانه جهاد کشاورزی تابعه انجام شد .

حسینی اضافه کرد : این ارزیابی عملکرد از مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی سطح استان در قالب ۹ محور و ۶۳ شاخص اختصاصی و عمومی انجام شدکه نتایج آن جهت اصلاح روش ها و برنامه ریزی دقیق در سال ۹۷ به آنها ابلاغ شد.

وی تصریح کرد : همچنین در سال جاری از پروژه های عمرانی در بخش آب و خاک در قالب کار گروه نظارت شورای فنی استان که بصورت هفتگی انجام شد از ۷ پروژه عمرانی در بخش های کشاورزی شهرستان های استان بازدید و گزارش آن به واحد های فنی ارسال شده است.

به گفته ی وی ؛ در سال گذشته ۲۵ مورد بازدید از ۳۵ پروژه عمرانی بخش کشاورزی استان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار